HTML

Magyar lány Itáliában

Friss topikok

  • kunka: Kívánom, hogy érezd jól magad, és csupa jó és hasznos élményben gazdagodjál! És ne hagyd abba a bl... (2012.10.01. 22:20) A kezdetek

Címkék

10.28

2015.10.28. 22:28 treszka

Ma voltam Nancynél. A belépőm borzalmasra sikeredett (Nancy: Teresa vagy, hallottam rólad. Mik a szándékaid? Én: Lakhatok itt?). Ennek ellenére nagy szeretettel és öleléssel fogadott. Elmondta, hogy rengeteg a tennivaló, rengeteg csoport toppan be, akiket el kell látni, majd takarítani utánuk. A szegények is jönnek segítséget kérni. A kastély pedig nagy. Naponta megyünk közösen az esti imára és misére, illetve ha van egyéb program a templomban, oda is. Heti 2 óra áll rendelkezésre internet és telefon céljából. A vasárnap elvonulós, a rózsafűzéren kívül mindenki nyugalomban van. Az összes többi napon pörgés van ezerrel. Alvás nem sok lesz... Egy hetet kapok bejárás céljából.
Miután elmeséltem neki, hogy ki és mi vagyok, imádkozott értem és szeretettel elváltunk. Úgy viselkedett, mintha mi se történt volna. A legvégén Szűzanya is megölelt, egészen el voltam érzékenyülve. Visszamentem a Regina Pacisba, hogy befejezzem a biciklit. Este gyónni akartam.

20 perccel a plébániai programok előtt értem a gyóntatószékekhez. Rengeteg ember állt a sorban, angolul beszélő pap sehol. Hát erre nem gondoltam... Vertem a falba a fejem, hogy miért nem mentem hamarabb. Dimitrio is ott várt, ővele a kastélyban ismerkedtem meg. Javasolta, hogy várjak egy kicsit, hátha betoppan egy pap. Jött is, de az egyetlen nyelv, amit beszélt és kiírva el tudtam olvasni, az az ukrán volt. Hagytam. Aztán hirtelen jött még valaki. Kifüggesztette a bűvös MAGYAR táblát. Na neeee! Erre nem számítottam! Szépen leírtam angol nyelven a dolgaimat, erre magyar pap jön! Egyből mentem is :) A papbácsi felkészített, hogy valszeg jó fárasztó dolgom lesz, de megéri. Csak találjak időt csendes imára is. Így váltunk el. Este rózsafűzér, majd hazafele sétálva rádión hallgattam a prédikáció magyar fordítását. Kit tudja, mikor lesz megint...

Este jó volt a beszélgetés a nővérekkel függetlenül attól, hogy még mindig nem értem, miről beszélnek. Időnként aereo-t (repülő) mondok az area (terület) helyett, ezeken jót mulatnak, de így van rendjén.

Jó éjszakát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cremarol.blog.hu/api/trackback/id/tr38030520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása