HTML

Magyar lány Itáliában

Friss topikok

  • kunka: Kívánom, hogy érezd jól magad, és csupa jó és hasznos élményben gazdagodjál! És ne hagyd abba a bl... (2012.10.01. 22:20) A kezdetek

Címkék

Újra itt van, újra itt van a nagy csapat...

2017.08.08. 01:54 treszka

Kedvesek!

Lassan túl vagyok az első hónapon. Fortalezába érkeztem és igyekeztem átvészelni a jetlaget.
Izgalmak voltak, kezdve azzal, hogy a születésnapomat itt ünnepeltük meg. Kaptam tortát és egy szép füzetet. Rákot ettünk és örültünk :)
Aztán részt vettem a Halleluya című fesztiválon, ami a közösség házától mintegy 10 percnyire volt gyalog. Csupa brazil előadó, sok tanulnivaló zene, bár azért egy-kettőt ismertem már az imacsoportokról. A közösség bandája is fellépett a nagyszínpadon.
Utána átköltöztem Quixadába pár napra, mert a következő hétvégén volt a fiatalok nyári lelkigyakorlata, ahol sok kegyelemben részesültem. A Szentlélek leszállt csodákat művelt.
Aztán irány vissza Quixadába, ahol készültünk a sulira, én főként a kicsiknél voltam, mint tavaly. Az ideiek is nagyon cukik. Össz-vissz egyiküket ismerem, illetve ez egyik leányka, aki tavaly a bölcsiben volt, mint az oviban van. Ráköszöntem, nagyon örült neki.
Egyszerűek a napok: ima, munka, ima, ebéd, pihi, ima, munka, mise, munka/szórakozás. Nehezítés: mindenki portugálul beszél hozzám, hogy tanuljam a nyelvet. Ahhoz képest egész sokat megértek, de a válaszolás egy olasz-portugál kotyvalékon történik, ami zavart mosolygással végződik :)
Jó meleg van, ha locsolom a fejem vízzel, túlélhető, egyébként alacsony vérnyomás és fejfájás. Úgyhogy locsolom a fejem vízzel. Bár ezekben a napokban Magyarországon épp 2-3 fokkal melegebb van. Locsoljátok ti is :)
A napokban sikerült felszednem valami virnyust, úgyhogy királyi trónt foglaltam magamnak a fürdiben. Ma a közösség megelégelte és elvitt a sürgősségire, ahol belémnyomtak egy tiramisú koktélt intravénásan (vitamin, cukor meg nemtommi), utána pedig egy kisebb dobozból gyógyszert is, hogy rendben legyek. A mai ebédem rizs és párolt zöldség volt goyaba dzsúzzal és mind bennem maradt!
Augusztus hónapban sok minden vár rám, már kézhez kaptam a munkabeosztást: takarítás, főzés, óralátogatás, tanítás. Alig várom már! Persze bennem van, hogy nem ér, hogy Magyarországon most Hawaii lenne, én meg dolgozom, de újra és újra rájövök, hogy a szolgálat egy nagyon jó dolog. Még azon dilemmázom, mit tanítsak meg a gyerkőcöknek. Remélem, kigondolok valami jót.
Készítettem képeket és videókat, az alábbi linken érhetők el:
https://drive.google.com/open?id=0B5hgvqzk3VgrRmt1SHFLYTlRSmc
Mindenkit puszilok, írjatok ti is bátran, mi van veletek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cremarol.blog.hu/api/trackback/id/tr4512727150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása